Zadzwoń 52 385 39 94
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt
Kontakt
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt
Kontakt
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt

Asertywność w miejscu pracy

Home Szkolenia Asertywność w miejscu pracy

Asertywność w miejscu pracy

  • O szkoleniu
  • Program
  • Harmonogram
  • Trener
  • Terminy i miejsca
  • Kontakt

O szkoleniu

Szkolenie z asertywności w miejscu pracy to niezwykle istotny element w rozwoju każdej firmy. Przygotowuje do stosowania w praktyce narzędzi asertywnych niezbędnych do efektywnej komunikacji zespołowej.

Czego się nauczysz?

ChatGPT powiedział:
  • Poznasz narzędzia asertywne do efektywnej komunikacji w zespole.
  • Nauczysz się kontrolować emocje i komunikować własne oczekiwania wobec współpracowników.
  • Zdobędziesz umiejętności rozwiązywania konfliktów w sposób konstruktywny.
  • Będziesz przygotowany do stosowania metod asertywnego zachowania w praktyce.

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy powinni być przygotowani do odpowiednich zachowań w tym panowania nad własnymi emocjami i komunikowania własnych oczekiwań od innych współpracowników. Uzyskania  również praktycznych informacji dotyczących metod efektywnego podejścia do konfliktów.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Kadry zarządzającej i liderów zespołów;
  • Menadżerów;
  • Team leaderów;
  • Kadry wyższego szczebla;
  • Pracowników działów HR;
  • Specjalistów ds. zasobów ludzkich;
  • Pracowników działów komunikacji i PR;
  • Specjalistów ds. komunikacji wewnętrznej;
  • Członków zespołów projektowych;
  • Pracowników działów współpracujących;
  • Nowych pracowników i stażystów;
  • Każdego pracownik organizacji;
  • Pracowników wszystkich szczebli.

Szkolenie z asertywności w miejscu pracy może być dostosowane do specyficznych potrzeb różnych grup w organizacji, co zapewnia, że każdy uczestnik zdobędzie umiejętności adekwatne do swojej roli i obowiązków. Dzięki temu cała organizacja może działać sprawniej, a pracownicy będą bardziej zaangażowani i zmotywowani.

Program

  • Prezentacja uczestnikom celów szkolenia i metod pracy.

  1. Co składa się na pojęcie asertywności.
  2. Asertywność a potrzeby psychiczne.
  3. Asertywność a emocje.
  4. Asertywność w pracy.
  5. Skutki braku asertywności i korzyści z bycia asertywnym w pracy.
  6. Agresja, uległość, asertywność – czym się od siebie różnią, jak się objawiają i jaki jest ich efekt we współpracy?
  7. Warunki asertywności – “ja jestem ok i ty jesteś ok”.
  8. Jakie są warunki asertywności? Siły hamujące i wspierające Twoją asertywność.
  9. Poczucie własnej wartości i świadomość swoich umiejętności z zakresu asertywności w życiu codziennym i w pracy.

Analiza transakcyjna Berne’a, czyli w co grają ludzie: dziecko, rodzic i dorosły jako podstawa świadomej asertywnej komunikacji wewnątrz organizacji.

Asertywność w komunikacji werbalnej oraz niewerbalnej, czyli jak zajmować przestrzeń, przyjąć postawę oraz dbać o ton głosu, aby być postrzeganym jako asertywna osoba.

W jaki sposób budować asertywne komunikaty? Czyli rola komunikatu asertywnego “ja”.

Jak radzić sobie z manipulacją, emocjami i wzbudzaniem poczucia winy przez rozmówców – współpracowników.

Informacja zwrotna jako kluczowe narzędzie do budowania asertywnej komunikacji i podstawowe błędy komunikacyjne w trakcie udzielania trudnych informacji zwrotnych.

Zasady tworzenia konstruktywnych informacji zwrotnych:

pytania i strategie budujące u odbiorcy poczucie odpowiedzialności i chęć wprowadzania zmian zachęcanie rozmówcy do generowania rozwiązań sposoby na konstruktywne mówienie o emocjach i potrzebach

Jak w praktyce asertywnie ODMAWIAĆ nie niszcząc relacji?

Ćwiczenie praktyczny trening komunikacyjny oparty na sytuacjach wprost z codziennej praktyki uczestników.

  • jak asertywnie prosić i wydawać POLECENIA?
  • jak wyrażać opinie i przekonania?
  • jak WYRAŻAĆ KRYTYKĘ?
  • jak reagować na krytykę wyrażoną wprost i „aluzyjną”?
  • jak obronić własne granice?
  • jak i dlaczego chwalić innych w asertywny sposób?

Pojęcie i psychologia konfliktu, czym jest konflikt i jak powstaje konflikt w miejscu pracy

Dynamika i fazy konfliktu

Rodzaje konfliktów (relacji, wartości, danych, interesów, strukturalny(

Style reakcji na konflikt i ich charakterystyka :

  • unikanie,
  • uleganie,
  • kompromis,
  • współpraca,
  • rywalizacja.

Wybór i zastosowanie optymalnej strategii na rozwiązanie konfliktu.

Harmonogram

  • W godzinach 16:30-17:00 nastąpi q&a. Uczestnicy będą mogli zadać pytania i otrzymać odpowiedzi na nurtujące ich kwestie indywidualne.

Trener

Maciej Podraska

Z wykształcenia magister prawa oraz certyfikowany trener biznesu i mediator. Szkolenia i warsztaty prowadzi od 2004 roku. Od 10 lat mediator sądowy czuwający nad efektywnym rozwiązywaniem konfliktów i wypracowaniem rozwiązań satysfakcjonujących obie strony w mediacji sądowej i pozasądowej. Jedną ze specjalizacji jest prowadzenie kursów na mediatora i współpraca w tym zakresie z Okręgowymi Izbami Radców Prawnych w Bydgoszczy, Olsztynie i Kielcach. Wykładowca akademicki na Uniwersytecie MERITO w Poznaniu.

Przez blisko 17 lat aktywnie wspiera osoby w efektywnej komunikacji, obsłudze klienta, aktywnej sprzedaży, zarządzaniu w tym zarządzaniu sobą i stresem oraz innymi kompetencjami osobistymi. Pomaga w tworzeniu wizerunku prezentera.

Twórca i właściciel firmy MP Training która od 2010 roku zajmuję się rozwojem osobistym oraz szkoleniami dedykowanymi dla biznesu. Prowadzący w ramach własnej działalności i współpracy z Ogólnopolskimi firmami szkoleniowymi, wiele szkoleń dofinansowanych z KFS i BUR w ramach projektów unijnych.

Przez blisko 18 lat aktywnie współpracuje z handlowcami i kadrą kierowniczą firm z wielu branż w Polsce. Jako twórca i właściciel firmy MP Training prowadzi szkolenia w zakresie doskonalenia umiejętności menadżerskich na każdym poziomie zarządzania. Aktywnie promuje Alternatywne Metody Rozwiązywania sporów i konfliktów.

Terminy i miejsca

12-05-2025 09:00:00
BCTW Bydgoszcz

Kontakt

a.switalska@th-szkolenia.pl

Rejestracja

1500 zł*
*Możliwość dofinansowania szkolenia do 80%
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 H
Zapisz się

Adres:Training House, Fordońska 40

85-719 Bydgoszcz

E-maill:kontakt@th-szkolenia.pl

Telefon:Pokaż numer+52 385 39 94

Dowiedz się więcej
  • O nas
  • Szkolenia
  • Trenerzy
  • Dofinansowanie
Informacje
  • Regulamin
  • Polityka prywatności

TH Szkolenia © . Wszelkie prawa zastrzeżone

Realizacja:

Asertywność w miejscu pracy

Wypełnij formularz

      Nie znalazłeś interesującego Cię szkolenia? Porozmawiajmy

      Zadzwoń lub zostaw swoje dane, a my z chęcia się odezwiemy