Zadzwoń 52 385 39 94
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt
Kontakt
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt
Kontakt
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt

Budowanie i zarządzanie zespołem w administracji publicznej. Komunikacja bez przemocy, relacje i praca zespołowa

Home Szkolenia Budowanie i zarządzanie zespołem w administracji publicznej. Komunikacja bez przemocy, relacje i praca zespołowa

Budowanie i zarządzanie zespołem w administracji publicznej. Komunikacja bez przemocy, relacje i praca zespołowa

  • O szkoleniu
  • Program
  • Harmonogram
  • Trener
  • Terminy i miejsca
  • Kontakt

O szkoleniu

Szkolenie umożliwia spojrzenie na swój zespół jako na całość oraz pozwala na zaczerpnięcie inspiracji, wskazówek i narzędzi, aby budować zespół działający efektywnie, oparty na zaufaniu, otwartości i wzajemnie się motywujący.

Czego się nauczysz?

  • Jak formułować komunikaty scalające zespół;
  • Jak rozwiązywać konflikty i doprowadzić do wzajemnego porozumienia po to, by realizować wspólne cele;
  • Jak zarządzać problemami w zespole;
  • Jak udzielać pochwał i konstruktywnej krytyk;
  • Jak identyfikować role zespołowe i wykorzystać je w pracy zespołu;
  • Jak wpływać na budowanie zaangażowania.

Celem szkolenia jest:

  • uświadomienie roli dokładnego przekazywania informacji dla efektywnej pracy zespołu ,
  • poznanie znaczenia komunikowania się w budowaniu relacji,
  • zdobycie wiedzy na temat prowadzenia rozmów z pracownikami wspierających postawy/zachowania budujące siłę zespołu,
  • uświadomienie znaczenia własnych zachowań i osobistego stylu zachowania,
  • rozpoznanie własnego stylu reagowania na sytuacje konfliktowe,
  • poznanie wiedzy nt. zarządzania konfliktem,
  • tworzenie strategii wygaszania konfliktów,
  • pozyskanie narzędzi służących budowaniu zespołu i podtrzymywaniu jego motywacji,
  • pogłębienie umiejętności monitorowania zarówno pozytywnych, jak i niekonstruktywnych zjawisk zespołowych.

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą  poprawić relacje w miejscu pracy, wypracować narzędzia pozwalające budować pozytywne relacje w miejscu pracy. Uczestnicy nauczą się, w jaki sposób rozpoznawać i unikać błędów oraz jak eliminować bariery komunikacyjne.

Uczestnicy szkolenia wypracują umiejętności współpracy w zespole opartej na efektywnej komunikacji i zrozumieniu.
komunikacji i zrozumieniu jakości oraz znaczenia pracy zespołowej.

Program

1. Efektywna komunikacja w zespole i bariery komunikacyjne (uświadomienie sobie własnych zachowań w procesie komunikacji oraz w warunkach emocjonalnego wpływu na wykonywane zadania):

  • znaczenie komunikowania się w budowaniu relacji,
  • efektywna komunikacja a „bariery” komunikacyjne,
  • style komunikowania- ich znaczenie w efektywnej współpracy zespołu.

2. Komunikacja werbalna i niewerbalna– jak wpływa na przekaz informacji

  • wykorzystanie języka wpływu i perswazji,
  • sztuka zadawania właściwych pytań.

3. Zespół i zasady jego funkcjonowania

  • co powoduje że jesteśmy zespołem?,
  • etapy formowania się zespołu,
  • role zespołowe,
  • określenie cech efektywnych zespołów,
  • relacje wpływające na cały zespół,
  • doceniaj wysiłki i zauważaj starania,
  • asertywna komunikacja w kontaktach ze współpracownikami.

4. Tworzenie, rozwój i wzmacnianie pracy zespołowej

  • różnice między grupą ludzi, a zespołem,
  • kompetencje miękkie w budowaniu siły zespołu: cierpliwość, asertywność, kreatywność…
  • filary efektywnej pracy zespołowej,
  • zagrożenia w budowaniu siły zespołu,
  • moja rola i pozycja w zespole i jego wpływ na wynik końcowy,
  • małe rzeczy o wielkim znaczeniu – uważność, feedback, zmienność.

5. Motywowanie i rozwijanie zespołu

  • kiedy spada motywacja zespołu,
  • przeprowadzanie zespołu przez porażkę,
  • przeprowadzanie zespołu przez sukces.

6. Konflikty w zespole

  • przyczyny i rodzaje konfliktów w zespole,
  • zarządzanie konfliktem,
  • sposoby rozwiązywania konfliktów różnego typu,
  • bycie mediatorem w konfliktach.

Harmonogram

Termin szkolenie ustalany indywidualnie.

 

W trakcie szkolenia zapewniamy przerwy kawowe i przerwę lunchową.

Trener

Małgorzata Kaminska

Absolwentka Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy na kierunku psychologii o specjalności wspomagania rozwoju. Wykładowca psychologii oraz interwent w Szkole Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy.
Od 2011 roku prowadzi działania szkoleniowe i rekrutacyjne na potrzeby projektów komercyjnych i współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Prowadzi projekty szkoleniowo-mentorskie, które obejmują tematykę rozwoju kompetencji miękkich: komunikacji interpersonalnej, asertywności, mediacji i negocjacji, umiejętności pracy w grupie, kierowania zespołem, rozwiązywania konfliktów, podniesienia jakości pracy, treningi i warsztaty antystresowe, treningi umiejętności społecznych, zarządzania sobą w czasie, autoprezentacji i wystąpień publicznych.
Prowadziła szkolenia m.in. dla takich firm i instytucji jak: Zakładowe Straże Pożarne, Państwowa Straż Pożarna, Podoficerska Szkoła Straży Pożarnej w Bydgoszczy, Training House-Nakło, Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Centrum Ratownictwa Specjalistycznego TRIAGE Wrocław.

Terminy i miejsca


Bydgoszcz

Kontakt

m.mirkiewicz@th-szkolenia.pl

Rejestracja

1500 zł*
*Możliwość dofinansowania szkolenia do 70%
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 H
Zapisz się

Adres:Training House, Fordońska 40

85-719 Bydgoszcz

E-maill:kontakt@th-szkolenia.pl

Telefon:Pokaż numer+52 385 39 94

Dowiedz się więcej
  • O nas
  • Szkolenia
  • Trenerzy
  • Dofinansowanie
Informacje
  • Regulamin
  • Polityka prywatności

TH Szkolenia © . Wszelkie prawa zastrzeżone

Realizacja:

Budowanie i zarządzanie zespołem w administracji publicznej. Komunikacja bez przemocy, relacje i praca zespołowa

Wypełnij formularz

      Nie znalazłeś interesującego Cię szkolenia? Porozmawiajmy

      Zadzwoń lub zostaw swoje dane, a my z chęcia się odezwiemy