Zadzwoń 52 385 39 94
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt
Kontakt
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt
Kontakt
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt

Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności

Home Szkolenia Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności

Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności

  • O szkoleniu
  • Program
  • Harmonogram
  • Trener
  • Terminy i miejsca
  • Kontakt

O szkoleniu

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych doskonaleniem praktycznych umiejętności związanych z efektywną komunikacją w sytuacjach zawodowych.

Szkolenie ma na celu:

  • rozwinięcie umiejętności komunikacyjnych,
  • ułatwienie nawiązywania i podtrzymywania kontaktów,
  • rozwinięcie umiejętności rozwiązywania sytuacji trudnych oraz radzenia sobie z konfliktami i emocjami,
  • poznanie technik zadawania efektywnych pytań,
  • rozpoznawanie i świadome wykorzystywanie komunikatów werbalnych, niewerbalnych i pisemnych w relacjach interpersonalnych,
  • poznanie technik aktywnego słuchania, wyrażania własnego zdania i udzielania informacji zwrotnej.

Czego się nauczysz?

  • Jak komunikować się w sposób pozwalający zrozumieć się z odbiorcą mimo różnic i osiągnąć założony cel;
  • Jak porozumiewać się w sposób efektywny, z nastawieniem na słuchanie, zrozumienie i umiejętne przekazanie informacji zwrotnej;
  • Jak budować komunikaty zgodne z intencją i rozumieć komunikaty nadawcy zgodnie z założeniem;
  • Jak identyfikować i analizować problemy, które rodzi brak komunikacji i współpracy.

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie skierowane jest do osób zainteresowanych doskonaleniem praktycznych umiejętności związanych z efektywną komunikacją w sytuacjach zawodowych. Przygotuje uczestnika do biegłego stosowania poprawnej i płynnej komunikacji, porozumiewania się ze współpracownikami w relacjach służbowych.

Program

1. Efektywne komunikowanie się jako źródło sukcesów w budowaniu relacji.

  • Czy można się nie komunikować?
  • Znaczenie komunikowania się w zarządzaniu ludźmi i budowaniu relacji.
  • Efektywna komunikacja a „bariery” komunikacyjne – jak je pokonywać.

2. Aby lepiej się rozumieć… siła komunikacji werbalnej

  • Anatomia wypowiedzi – „staraj się najpierw zrozumieć, a potem być zrozumianym”
  • Mówienie – prawidłowe odczytywanie „kodów” w przekazywaniu informacji na drodze nadawca – odbiorca.
  • Odróżnianie faktów od interpretacji w rozmowie – skąd się biorą zniekształcenia w komunikacji werbalnej i jak je eliminować.
  • Jak i co mówić, aby informacja dotarła do wszystkich.
  • Wykorzystanie języka wpływu i perswazji – czyli jak słowami wpływać na zachowania innych.
  • Język „szakala” i język „żyrafy” czyli o komunikacji „bez przemocy”.

3. Rola asertywnej komunikacji w kontaktach interpersonalnych

Czym jest asertywność?

3.1. Asertywne wyrażanie oczekiwań – komunikat JA, pochwała i krytyka.

3.2. Style komunikacji – jako źródła nieporozumień:

  • postawa asertywna (nastawienie do siebie, drugiego człowieka i życia),
  • zachowanie asertywne a zachowanie nieasertywne (bierne, agresywne, manipulacyjne),
  • czynniki hamujące asertywność,
  • asertywność w kontaktach z klientami i współpracownikami,
  • wzmacnianie motywacji do rozwijania asertywności.

Harmonogram

Termin szkolenia ustalany indywidualnie.

W trakcie szkolenia zapewniamy przerwy kawowe i przerwę lunchową.

Trener

Małgorzata Kaminska

Absolwentka Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy na kierunku psychologii o specjalności wspomagania rozwoju. Wykładowca psychologii oraz interwent w Szkole Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy.
Od 2011 roku prowadzi działania szkoleniowe i rekrutacyjne na potrzeby projektów komercyjnych i współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Prowadzi projekty szkoleniowo-mentorskie, które obejmują tematykę rozwoju kompetencji miękkich: komunikacji interpersonalnej, asertywności, mediacji i negocjacji, umiejętności pracy w grupie, kierowania zespołem, rozwiązywania konfliktów, podniesienia jakości pracy, treningi i warsztaty antystresowe, treningi umiejętności społecznych, zarządzania sobą w czasie, autoprezentacji i wystąpień publicznych.
Prowadziła szkolenia m.in. dla takich firm i instytucji jak: Zakładowe Straże Pożarne, Państwowa Straż Pożarna, Podoficerska Szkoła Straży Pożarnej w Bydgoszczy, Training House-Nakło, Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Centrum Ratownictwa Specjalistycznego TRIAGE Wrocław.

Terminy i miejsca


Bydgoszcz

Kontakt

m.mirkiewicz@th-szkolenia.pl – szkolenia dla pracowników administracji publicznej

p.cholewinska@th-szkolenia.pl – szkolenia dla pracowników oświaty

Rejestracja

1500 zł*
*Możliwość dofinansowania szkolenia do 70%
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 H
Zapisz się

Adres:Training House, Fordońska 40

85-719 Bydgoszcz

E-maill:kontakt@th-szkolenia.pl

Telefon:Pokaż numer+52 385 39 94

Dowiedz się więcej
  • O nas
  • Szkolenia
  • Trenerzy
  • Dofinansowanie
Informacje
  • Regulamin
  • Polityka prywatności

TH Szkolenia © . Wszelkie prawa zastrzeżone

Realizacja:

Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności

Wypełnij formularz

      Nie znalazłeś interesującego Cię szkolenia? Porozmawiajmy

      Zadzwoń lub zostaw swoje dane, a my z chęcia się odezwiemy