Zadzwoń 52 385 39 94
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt
Kontakt
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt
Kontakt
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt

Pozwól mi rozkwitnąć, czyli co nauczyciele powinni wiedzieć o integracji sensorycznej, by optymalnie wspierać dzieci w rozwoju

Home Szkolenia Pozwól mi rozkwitnąć, czyli co nauczyciele powinni wiedzieć o integracji sensorycznej, by optymalnie wspierać dzieci w rozwoju

Pozwól mi rozkwitnąć, czyli co nauczyciele powinni wiedzieć o integracji sensorycznej, by optymalnie wspierać dzieci w rozwoju

  • O szkoleniu
  • Program
  • Harmonogram
  • Trener
  • Kontakt

O szkoleniu

Szkolenie dla nauczycieli przedszkoli i pierwszych klas szkół podstawowych, obrazujące to jak wspierać dzieci podczas codziennej pracy tak, by w ich mózgach zachodził optymalny proces integracji sensorycznej.

Czego się dowiesz ?

  • Czym są procesy integracji sensorycznej i jaki mają wpływ na rozwój dziecka.
  • Poznasz rolę kluczowych dla rozwoju dziecka systemów zmysłowych.
  • Dowiesz się, jak powinien przebiegać rozwój dziecka oraz jak ocenić jego umiejętności sensoryczne.
  • Poznasz zabawy stymulujące rozwój sensoryczny dzieci

Dla kogo jest to szkolenie?

  • nauczyciele przedszkola;
  • nauczyciele szkół podstawowych;
  • pedagodzy;
  • rady pedagogiczne.

Zdobądź narzędzia i wiedzę, które pomogą Ci osiągnąć sukcesy w codziennej pracy dydaktycznej.

Program

OMAWIANE ZAGADNIENIA  PODCZAS SZKOLENIA:

  • Systemy zmysłowe kluczowe w procesie prawidłowego rozwoju dziecka.
  • Zintegrowany mózg – zintegrowane dziecko.
  • Prawidłowy rozwój dziecka – znaczenie układów bazowych.
  • Czynniki ryzyka przyczyniające się do powstania zaburzeń integracji sensorycznej.
  • Ocena umiejętności sensorycznych.
  • Zabawy wspomagające rozwój sensoryczny dziecka.
  • Integracja sensoryczna, a uczenie się.

Harmonogram

Szkolenie realizowane w godzinach 9.00-17.00 z uwzględnieniem przerw kawowych i przerwy lunchowej.

Trener

Adriana Kloskowska

Doktor nauk humanistycznych, nauczyciel dyplomowany, polonista, pedagog specjalny, specjalista wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz pracy z uczniami z autyzmem, terapeuta i diagnosta integracji sensorycznej, certyfikowany trener umiejętności społecznych, psychotraumatolog w trakcie certyfikacji, wykładowca akademicki, doradca zawodowy i coach kariery, dyrektor i szkoleniowiec placówki edukacyjnej, diagnosta i terapeuta neurorozwojowy, mówca motywacyjny.

Koordynatorka sieci współpracy dla nauczycieli z Gminy Miejskiej Kraków z zakresu zaburzeń komunikacyjnych: mutyzm wybiórczy, afazja oraz zaburzeń neurorozwojowych.

Autorka materiałów i programów szkoleniowych dla dyrektorów, nauczycieli, wychowawców i doradców zawodowych, projektów rozwojowych, broszur tematycznych wydanych przez Forum Media Polska 2022/2023: Publikuje m. in. w Charakterach, Małych Charakterach, Mindful Kids, Newsweek Psychologii, Głosie Pedagogicznym, Monitorze Dyrektora Szkoły, Monitorze Dyrektora Przedszkola, Forum Placówek Niepublicznych, Wczesnej Edukacji, Życiu Szkoły, TIKu w Edukacji, Polonistyce, Terapii Specjalnej, Głosie Uczelni UMK.

Redaktor naczelna Kwartalnika Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej Integracja Sensoryczna 1-3/2021, członkini Rady Naukowej Stowarzyszenia Terapeutów Neurorozwojowych (2021-2023), członkini Komitetu Naukowego Ogólnopolskiego Sympozjum Naukowego Neurodydaktyki organizowanego przez Uniwersytet Śląski, pasjonatka ludzkiego mózgu, propaguje edukację opartą na wiedzy z zakresu neuronauki.

 

Kontakt

p.cholewinska@th-szkolenia.pl

Rejestracja

1500 zł*
*Możliwość dofinansowania szkolenia do 70%
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 H
Zapisz się

Adres:Training House, Fordońska 40

85-719 Bydgoszcz

E-maill:kontakt@th-szkolenia.pl

Telefon:Pokaż numer+52 385 39 94

Dowiedz się więcej
  • O nas
  • Szkolenia
  • Trenerzy
  • Dofinansowanie
Informacje
  • Regulamin
  • Polityka prywatności

TH Szkolenia © . Wszelkie prawa zastrzeżone

Realizacja:

Pozwól mi rozkwitnąć, czyli co nauczyciele powinni wiedzieć o integracji sensorycznej, by optymalnie wspierać dzieci w rozwoju

Wypełnij formularz

      Nie znalazłeś interesującego Cię szkolenia? Porozmawiajmy

      Zadzwoń lub zostaw swoje dane, a my z chęcia się odezwiemy