Zadzwoń 52 385 39 94
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt
Kontakt
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt
Kontakt
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt

Jak minimalizować zmęczenie cyfrowe oraz lęki wynikające z przeciążenia informacjami u dzieci i młodzieży

Home Szkolenia Jak minimalizować zmęczenie cyfrowe oraz lęki wynikające z przeciążenia informacjami u dzieci i młodzieży

Jak minimalizować zmęczenie cyfrowe oraz lęki wynikające z przeciążenia informacjami u dzieci i młodzieży

  • O szkoleniu
  • Program
  • Harmonogram
  • Trener
  • Kontakt

O szkoleniu

Współczesny świat pobudza nas do ciągłego zadawania pytań:

  • Jak żyć w usieciowionym świecie, w którym w ciągu jednego dnia dociera do nas tyle informacji, ile do człowieka w średniowieczu docierało przez całe życie?
  • Jak radzić sobie z nieprzewidywalnymi sytuacjami, których w naszej rzeczywistości jest coraz więcej?
  • Czym karmić mózg, by pracował możliwie najlepiej?
  • Jak zapobiegać cyfrowej demencji?
  • Jak budować przestrzeń rozwojową, by dzieci i młodzież rozwijały się możliwie najlepiej, wykorzystując zasoby cyfrowego świata, a jednocześnie dbając o higienę cyfrową?

Co otrzymasz?

Co otrzymasz?

  • Impuls do świadomego działania na rzecz optymalnego wspierania dzieci i młodzieży.
  • Konkretne informacje do zastosowania od zaraz.
  • Wiedzę  praktyczną sprawdzoną i opartą na naukowych badaniach.
  • Wskazówki, w jaki sposób będziesz mógł pogłębić wiedzę na temat poruszany podczas szkolenia.

 

Dla kogo jest to szkolenie?

  • nauczyciele przedszkola;
  • nauczyciele szkół podstawowych;
  • nauczyciele szkół ponadpodstawowych;
  • pedagodzy;
  • rady pedagogiczne.

Zdobądź narzędzia i wiedzę, które pomogą Ci osiągnąć sukcesy w codziennej pracy dydaktycznej.

Program

OMAWIANE ZAGADNIENIA  PODCZAS SZKOLENIA:

  • świat, który nas ukształtował a współczesny świat
  • ewolucja – podstawa życia na Ziemi
  • emocje – strategie przetrwania
  • cyfrowa siła przyciągania
  • multitasking
  • informacyjne tsunami
  • pokolenie instant
  • funkcjonowanie w cyfrowym świecie – szanse i zagrożenia
  • jak wylogować mózg
  • jak żyć na co dzień, by nie dać się zhakować zdobyczom technologii

Harmonogram

Szkolenie realizowane w godzinach 9.00-17.00 z uwzględnieniem przerw kawowych i przerwy lunchowej.

Trener

Adriana Kloskowska

Doktor nauk humanistycznych, nauczyciel dyplomowany, polonista, pedagog specjalny, specjalista wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz pracy z uczniami z autyzmem, terapeuta i diagnosta integracji sensorycznej, certyfikowany trener umiejętności społecznych, psychotraumatolog w trakcie certyfikacji, wykładowca akademicki, doradca zawodowy i coach kariery, dyrektor i szkoleniowiec placówki edukacyjnej, diagnosta i terapeuta neurorozwojowy, mówca motywacyjny.

Koordynatorka sieci współpracy dla nauczycieli z Gminy Miejskiej Kraków z zakresu zaburzeń komunikacyjnych: mutyzm wybiórczy, afazja oraz zaburzeń neurorozwojowych.

Autorka materiałów i programów szkoleniowych dla dyrektorów, nauczycieli, wychowawców i doradców zawodowych, projektów rozwojowych, broszur tematycznych wydanych przez Forum Media Polska 2022/2023: Publikuje m. in. w Charakterach, Małych Charakterach, Mindful Kids, Newsweek Psychologii, Głosie Pedagogicznym, Monitorze Dyrektora Szkoły, Monitorze Dyrektora Przedszkola, Forum Placówek Niepublicznych, Wczesnej Edukacji, Życiu Szkoły, TIKu w Edukacji, Polonistyce, Terapii Specjalnej, Głosie Uczelni UMK.

Redaktor naczelna Kwartalnika Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej Integracja Sensoryczna 1-3/2021, członkini Rady Naukowej Stowarzyszenia Terapeutów Neurorozwojowych (2021-2023), członkini Komitetu Naukowego Ogólnopolskiego Sympozjum Naukowego Neurodydaktyki organizowanego przez Uniwersytet Śląski, pasjonatka ludzkiego mózgu, propaguje edukację opartą na wiedzy z zakresu neuronauki.

 

Kontakt

p.cholewinska@th-szkolenia.pl

Rejestracja

1500 zł*
*Możliwość dofinansowania szkolenia do 70%
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 H
Zapisz się

Adres:Training House, Fordońska 40

85-719 Bydgoszcz

E-maill:kontakt@th-szkolenia.pl

Telefon:Pokaż numer+52 385 39 94

Dowiedz się więcej
  • O nas
  • Szkolenia
  • Trenerzy
  • Dofinansowanie
Informacje
  • Regulamin
  • Polityka prywatności

TH Szkolenia © . Wszelkie prawa zastrzeżone

Realizacja:

Jak minimalizować zmęczenie cyfrowe oraz lęki wynikające z przeciążenia informacjami u dzieci i młodzieży

Wypełnij formularz

      Nie znalazłeś interesującego Cię szkolenia? Porozmawiajmy

      Zadzwoń lub zostaw swoje dane, a my z chęcia się odezwiemy