Zadzwoń 52 385 39 94
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt
Kontakt
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt
Kontakt
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt

Influencer marketing- jak skutecznie prowadzić kampanie z influencerami

Home Szkolenia Influencer marketing- jak skutecznie prowadzić kampanie z influencerami

Influencer marketing- jak skutecznie prowadzić kampanie z influencerami

  • O szkoleniu
  • Program
  • Harmonogram
  • Trener
  • Terminy i miejsca
  • Kontakt

O szkoleniu

Szkolenie „Influencer Marketing – jak skutecznie prowadzić kampanie z influencerami” to program edukacyjny skierowany do osób, które chcą zgłębić tajniki wykorzystania influencerów w strategiach marketingowych. Koncentruje się na skutecznym prowadzeniu kampanii z influencerami, obejmuje szereg kluczowych tematów i umiejętności.

Czego się nauczysz?

  • Podstaw Influencer Marketingu;
  • Segmentacji i wyboru Influencerów;
  • Planowania i strategii kampanii;
  • Tworzenia i dystrybucji treści;
  • Realizacji kampanii;
  • Analityki i pomiaru efektywności;
  • Aspektów prawnych i etycznych;
  • Praktycznych przykładów i Case Studies;
  • Przyszłości Influencer Marketingu.

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie “Influencer marketing – jak skutecznie prowadzić kampanie z influencerami” jest przeznaczone dla szerokiego grona odbiorców, którzy chcą zgłębić tajniki efektywnego wykorzystania influencer marketingu w swoich działaniach. Oto główne grupy docelowe:

  • Specjaliści ds. marketingu i reklamy,
  • Menedżerowie i liderzy zespołów marketingowych,
  •  Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw,
  •  Specjaliści ds. social media i komunikacji,
  • Freelancerzy i konsultanci,
  • Studenci i absolwenci kierunków marketingowych,
  • Marki i firmy z różnych branż,
  • Agencje marketingowe i reklamowe.

Szkolenie jest zaprojektowane tak, aby dostarczyć uczestnikom praktyczne umiejętności i wiedzę, które mogą natychmiast zastosować w swoich działaniach marketingowych, niezależnie od branży czy wielkości firmy.

Program

-Definicja influencera i rodzaje influencerów
-Rola influencer marketingu w działaniach marketingowych
-Korzyści i wyzwania influencer marketingu

-Określanie celów kampanii z influencerami
-Dobór odpowiednich taktyk działania do celów
-Case studies: przykłady udanych kampanii influencer marketingu

-Identyfikacja kluczowych platform i kanałów
-Narzędzia do wyszukiwania influencerów
-Kryteria wyboru influencerów: analiza danych, dopasowanie do marki
-Nawiązywanie kontaktów z influencerami

-Briefing influencera: tworzenie efektywnych wytycznych
-Negocjowanie warunków współpracy
-Rodzaje wynagrodzenia dla influencerów
-Podpisywanie umów
-Monitorowanie i mierzenie efektów kampanii

-Formaty treści w influencer marketingu
-Opracowywanie strategii contentu
-Współpraca z influencerami przy tworzeniu treści
-Autentyczność i zgodność z wartościami marki

-Umowy i regulaminy współpracy
-Ochrona wizerunku marki
-Oznaczanie treści reklamowych
-Zagadnienia prawne i etyczne

Harmonogram

  • W godzinach 16:00-17:00 nastąpi q&a. Uczestnicy będą mogli zadać pytania i otrzymać odpowiedzi na nurtujące ich kwestie indywidualne.

Trener

Anna Ledwoń- Blacha

Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Opiekunka kierunku Brand Manager na IMOK. Autorka książki “Strategiczne podejście do działania w social mediach” oraz “Zbuduj przyszłość swojej marki. Brand purpose krok po kroku”. Wcześniej product marketing managerka w startupie alloweat. 

Ewangelizatorka strategii marketingowych i komunikacyjnych. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami oraz psychologicznym podejściem do marketingu. Z sukcesem od paru lat tak w życiu zawodowym i jak i prywatnym implementuje rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji. Wdraża je w swojej agencji reklamowej jak i u swoich Klientów – głównie w zakresie szeroko pojętych działań marketingowych. 

Z marketingiem związana od 12 lat, od 7 lat szkoli i prowadzi warsztaty. Na sali szkoleniowej – fizycznej jak i wirtualnej spędziła już ponad 4000 godzin. Była trenerka w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie trenerka w IAB Polska oraz IT media. Współautorka kilku kursów e-learningowych. Szkoli  głównie w zakresie mediów społecznościowych, digital marketingu, strategii i customer experience, a od ponad dwóch lat generatywnej AI. 

Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Zwyciężczyni jednej z edycji sprawny.marketing oraz ambasadorka Małopolskiego Festiwalu Innowacji.  Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo – Hutniczej, WSB w Gdańsku czy Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu. 

Pracowała z takimi klientami, jak: Pandora, Akamai, Venezia, Capgemini, PKL, DKMS, InPost, Pracuj.pl, eurobank, Zooksy, Hines, Nordea, mBank czy Lufthansa Global Services. Współtworzyła kampanie dla Akcja Menstruacja czy Polskie Stowarzyszenie Zero Waste. 

Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów.

Terminy i miejsca

03-03-2025 09:00:00
BCTW Bydgoszcz

Kontakt

a.switalska@th-szkolenia.pl
k.wnuk@th-szkolenia.pl

Rejestracja

1600 zł*
*Możliwość dofinansowania szkolenia do 80%
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 H
Zapisz się

Adres:Training House, Fordońska 40

85-719 Bydgoszcz

E-maill:kontakt@th-szkolenia.pl

Telefon:Pokaż numer+52 385 39 94

Dowiedz się więcej
  • O nas
  • Szkolenia
  • Trenerzy
  • Dofinansowanie
Informacje
  • Regulamin
  • Polityka prywatności

TH Szkolenia © . Wszelkie prawa zastrzeżone

Realizacja:

Influencer marketing- jak skutecznie prowadzić kampanie z influencerami

Wypełnij formularz

      Nie znalazłeś interesującego Cię szkolenia? Porozmawiajmy

      Zadzwoń lub zostaw swoje dane, a my z chęcia się odezwiemy