Zadzwoń 52 385 39 94
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt
Kontakt
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt
Kontakt
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt

Design Thinking – myślenie projektowe w edukacji

Home Szkolenia Design Thinking – myślenie projektowe w edukacji

Design Thinking – myślenie projektowe w edukacji

  • O szkoleniu
  • Program
  • Harmonogram
  • Trener
  • Terminy i miejsca
  • Kontakt

O szkoleniu

Inspirujące szkolenie dla kadry pedagogicznej, pobudzające do działania ukazujące nowe możliwości w codziennej pracy nauczyciela

Czego się nauczysz ?

  • poznasz metody Design Thinking pozwalającej angażować zespół klasowy w myślenie projektowe
  • doświadczysz poszczególnych etapów metody Design Thinking
  • poznasz  narzędzia, które mogą być łatwo implemplementowane w pracy dydaktyczno-wychowawczej
  • przykłady dobrych praktyk wdrożeń Design Thinking w edukacji
  • rozwiniesz umiejętności patrzenia na własną pracę z innej perspektywy
  • zdobędziesz praktycznych umiejętności pracy metodologią Design Thinking
  • zwiększysz wiarę we własną kreatywność i potencjał interdyscyplinarnego zespołu.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • nauczyciele przedszkola;
  • nauczyciele szkół podstawowych;
  • nauczyciele szkół ponadpodstawowych;
  • pedagodzy;
  • rady pedagogiczne.

Zdobądź narzędzia i wiedzę, które pomogą Ci osiągnąć sukcesy w codziennej pracy dydaktycznej.

Program

MODUŁ I. Design Thinking – Metoda myślenia projektowego

  • Wprowadzenie – Design Thinking – istota metody.
  • Myślenie i działanie projektowe w praktyce – multidyscyplinarność Design Thinking.
  • Przykłady dobrych praktyk.
  • Określenie wyzwania projektowego.
  • Empatyzacja: tworzenie Persony i Mapy empatii
  • Diagnozowanie potrzeb i definiowanie problemu – istota problemu.

MODUŁ II.  Etapy procesu projektowego i jego najważniejsze założenia. Działania na materiale problemowym

  • Poznanie wybranych technik twórczego myślenia pomocnych w tworzeniu prototypów dla wybranych rozwiązań (burza mózgów i jej odmiany).
  • Praca koncepcyjna – generowanie pomysłów – selekcjonowanie pomysłów. Prototypowanie – dotykanie idei – tworzenie modelu rozwiązania wychodzącego naprzeciw potrzebom Klienta (makiety, nagrania filmowe, etiudy, plakaty, materiały informacyjne itp.).
  • Testowanie i pozyskiwanie opinii użytkowników.
  • Analizowanie wniosków z testowania produktu.
  • Dzielenie się pomysłami praktycznego wykorzystania modelu Design Thinking w edukacji.
  • Podsumowanie – ewaluacja.

Harmonogram

Szkolenie realizowane w godzinach 9.00-17.00 z uwzględnieniem przerw kawowych i przerwy lunchowej.

Trener

Monika Just

Dr nauk społecznych w zakresie pedagogiki twórczości; trener twórczego myślenia, wykładowca, pedagog dziecięcy, szkoleniowiec, edukator, coach. Licencjonowany superwizor treningu twórczości Polskiego Stowarzyszenia Kreatywności, certyfikowany moderator DESIGN THINKING.

Realizatorka szkoleń z zakresu rozwijania kompetencji społecznych, treningów twórczości, treningów kreatywności, twórczego rozwiązywania problemów i metod aktywizujących myślenie dla Biznesu, Administracji Publicznej, Edukacji i Oświaty w ramach projektów lokalnych, ogólnopolskich i międzynarodowych. Jako trener rozwoju osobistego i zawodowego, przede wszystkim jako trener twórczego myślenia współpracuje z placówkami edukacyjnymi i opiekuńczo – wychowawczymi na terenie całego kraju oraz takimi instytucjami firmami jak: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Uniwersytet Łódzki, AUDE Custom Publishing, Sivantos Sp. z o.o, ALPLA, ID Logistics, HITACHI, Orlen i inne. Wykładowca Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi, trener zewnętrzny UŁ (WZ), trener niepublicznych ośrodków doskonalenia nauczycieli, Fundacji Kolorowo. Ekspert medialny.

Partner merytoryczny i ekspert platformy edukacyjnej Eduakcja oraz Wydawnictw Szkolnych i Pedagogicznych. Od 2020r opiekun merytoryczny programu Szkoła Wspierająca Uzdolnienia realizowanego przez MSCDN w Płocku, w Warszawie i w Ciechanowie. Autorka podręczników dla uczniów klas I-III, wielu artykułów naukowych i popularno-naukowych opublikowanych w pracach zbiorowych i czasopismach dotyczących problematyki twórczości i efektywnego nauczania, w tym Newsweek PSCHOLOGIA, Newsweek PSCHOLOGIA Dziecka, Newsweek PSCHOLOGIA Nastolatka.

Współtwórczyni programu Twórczego Rozwiązywania Problemów (TRP) w praktyce realizowanego przez ATN w ramach projektu Lepsza edukacja – nowe strategie kształcenia – programu wpisanego w strategię edukacyjną miasta Wrocław 2014-18.

Współautorka i ilustratorka publikacji „Design Thinking dla edukatorów” (2021), Wyd. UŁ./ Nagroda rektor UŁ za najlepszy podręcznik akademicki roku 2022/23. Autorka materiałów publikowanych w pierwszym i jedynym na rynku czasopiśmie psychologicznym dla dzieci w wieku około 6-10 lat „Małe Charaktery” (Wyd. redakcja miesięcznika „Charaktery”).

Autorka „Neurobook junior. Mózg w akcji. 365 pomysłów na koncentrację, naukę, regulację emocji” – materiał w druku.

Terminy i miejsca

Kontakt

p.cholewinska@th-szkolenia.pl

Rejestracja

1500 zł*
*Możliwość dofinansowania szkolenia do 70%
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 H
Zapisz się

Adres:Training House, Fordońska 40

85-719 Bydgoszcz

E-maill:kontakt@th-szkolenia.pl

Telefon:Pokaż numer+52 385 39 94

Dowiedz się więcej
  • O nas
  • Szkolenia
  • Trenerzy
  • Dofinansowanie
Informacje
  • Regulamin
  • Polityka prywatności

TH Szkolenia © . Wszelkie prawa zastrzeżone

Realizacja:

Design Thinking – myślenie projektowe w edukacji

Wypełnij formularz

      Nie znalazłeś interesującego Cię szkolenia? Porozmawiajmy

      Zadzwoń lub zostaw swoje dane, a my z chęcia się odezwiemy