Zadzwoń 52 385 39 94
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt
Kontakt
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt
Kontakt
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt

Efektywna komunikacja wewnętrzna w organizacji

Home Szkolenia Efektywna komunikacja wewnętrzna w organizacji

Efektywna komunikacja wewnętrzna w organizacji

  • O szkoleniu
  • Program
  • Harmonogram
  • Trener
  • Terminy i miejsca
  • Kontakt

O szkoleniu

Szkolenie z efektywnej komunikacji wewnętrznej w organizacji to niezwykle istotny element w rozwoju każdej firmy. Obejmuje ono różnorodne aspekty komunikacji, które mają na celu usprawnienie przepływu informacji oraz budowanie lepszych relacji między pracownikami

Czego się nauczysz?

  • Podstaw komunikacji;
  • Aktywnego słuchania;
  • Jasnego i skutecznego wyrażania się;
  • Zarządzania różnymi kanałami komunikacji;
  • Budowania relacji w zespole;
  • Komunikacji międzydziałowej;
  • Przywództwa komunikacyjnego;
  • Zarządzania zmianą i komunikacją kryzysową;
  • Ćwiczenia praktycznego i case studies.

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy powinni być w stanie lepiej komunikować się zarówno indywidualnie, jak i w grupach, co przyczyni się do poprawy atmosfery pracy, zwiększenia efektywności zespołów oraz lepszego zarządzania informacją w całej organizacji.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Kadry zarządzającej i liderów zespołów;
  • Menadżerów;
  • Team leaderów;
  • Kadry wyższego szczebla;
  • Pracowników działów HR;
  • Specjalistów ds. zasobów ludzkich;
  • Pracowników działów komunikacji i PR;
  • Specjalistów ds. komunikacji wewnętrznej;
  • Członków zespołów projektowych;
  • Pracowników działów współpracujących;
  • Nowych pracowników i stażystów;
  • Każdego pracownik organizacji;
  • Pracowników wszystkich szczebli.

Szkolenie z efektywnej komunikacji wewnętrznej może być dostosowane do specyficznych potrzeb różnych grup w organizacji, co zapewnia, że każdy uczestnik zdobędzie umiejętności adekwatne do swojej roli i obowiązków. Dzięki temu cała organizacja może działać sprawniej, a pracownicy będą bardziej zaangażowani i zmotywowani.

Program

  • Prezentacja uczestnikom celów szkolenia i metod pracy.

Budowanie pozytywnych relacji jako fundament porozumienia

  • Umiejętność oddzielania ludzi od problemu,
  • Odróżnianie wyobrażeń i interpretacji od faktów,
  • Sztuka zadawania pytań w kontakcie z pracownikami i współpracownikami z firmy,
  • Bariery w komunikacji wewnętrznej i sposoby ich ograniczania.

Przepływ informacji w Firmie i zespole:

  • Lider jako katalizator dobrej komunikacji w zespole,
  • Analiza przeszkód oraz blokad w przepływie informacji pomiędzy działami – pracownikami w zespole,
  • Wypracowanie zespołowych zasad komunikowania się pomiędzy działami (czego oczekujemy, co na przeszkadza).

Zasady udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej i jej rodzaje:

  • Komunikaty typu „Ja” i „Ty”,
  • Koncentracja na problemie, nie na osobie,
  • Opis zamiast oceny,
  • Przestrzeganie dwustronności komunikacji,
  • Konkrety zamiast ogólnych opinii,
  • Konstruowanie oceny pozytywnej (pochwała),
  • Konstruowanie oceny negatywnej (korekta).

Analiza transakcyjna w kontaktach wewnątrz firmowych:

  • Charakterystyka „głosu” – „postawy” rodzica, dorosłego i Dziecka w komunikacji wewnętrznej,
  • Konsekwencje zastosowania określonej komunikacji w zespole,
  • Komunikowanie się z postawy Dorosły – Dorosły jako podstawa do efektywnej współpracy w firmie.

  • Psychologia osobowości na podstawie typologii Junga, podstawowe założenia,
  • Podział na 4 typy osobowości,
  • Jak komunikować się podczas współpracy w zależności od typu osobowości pracowników,
  • Dopasowanie sposobu komunikacji w zależności od różnic w osobowości  – praktyczne zastosowanie,
  • Najczęściej popełniane błędy wynikające z różnic w osobowościach pracowników i współpracowników.

Wprowadzenie do zarządzania przez cele:

  • Metodologia pracy z celami,
  • Cykl Deminga,
  • Metoda wyznaczania celów SMART i wzajemnie informowanie się o realizowanych celach pomiędzy pracownikami,
  • Znaczenie określania celów i priorytetów w pracy zespołów i realizacji celów firmowych.

  • Zarządzanie własnymi emocjami,
  • umiejętność rozpoznawania i niwelowania niepożądanych stanów emocjonalnych poprzez świadome dystansowanie się.
  • Pozycje percepcyjne – umiejętność spostrzegania rzeczywistości z różnych punktów widzenia (między innymi doświadczanie perspektywy innych pracowników i współpracowników).
  • Wewnątrz firmowy rozwój empatii – podnoszenie własnej skuteczności w procesie komunikacji wewnętrznej

Harmonogram

  • W godzinach 16:30-17:00 nastąpi q&a. Uczestnicy będą mogli zadać pytania i otrzymać odpowiedzi na nurtujące ich kwestie indywidualne.

Trener

Maciej Podraska

Z wykształcenia magister prawa oraz certyfikowany trener biznesu i mediator. Szkolenia i warsztaty prowadzi od 2004 roku. Od 10 lat mediator sądowy czuwający nad efektywnym rozwiązywaniem konfliktów i wypracowaniem rozwiązań satysfakcjonujących obie strony w mediacji sądowej i pozasądowej. Jedną ze specjalizacji jest prowadzenie kursów na mediatora i współpraca w tym zakresie z Okręgowymi Izbami Radców Prawnych w Bydgoszczy, Olsztynie i Kielcach. Wykładowca akademicki na Uniwersytecie MERITO w Poznaniu.

Przez blisko 17 lat aktywnie wspiera osoby w efektywnej komunikacji, obsłudze klienta, aktywnej sprzedaży, zarządzaniu w tym zarządzaniu sobą i stresem oraz innymi kompetencjami osobistymi. Pomaga w tworzeniu wizerunku prezentera.

Twórca i właściciel firmy MP Training która od 2010 roku zajmuję się rozwojem osobistym oraz szkoleniami dedykowanymi dla biznesu. Prowadzący w ramach własnej działalności i współpracy z Ogólnopolskimi firmami szkoleniowymi, wiele szkoleń dofinansowanych z KFS i BUR w ramach projektów unijnych.

Przez blisko 18 lat aktywnie współpracuje z handlowcami i kadrą kierowniczą firm z wielu branż w Polsce. Jako twórca i właściciel firmy MP Training prowadzi szkolenia w zakresie doskonalenia umiejętności menadżerskich na każdym poziomie zarządzania. Aktywnie promuje Alternatywne Metody Rozwiązywania sporów i konfliktów.

Terminy i miejsca

23-05-2025 09:00:00
BCTW Bydgoszcz

Kontakt

a.switalska@th-szkolenia.pl

Rejestracja

1500 zł*
*Możliwość dofinansowania szkolenia do 80%
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 H
Zapisz się

Adres:Training House, Fordońska 40

85-719 Bydgoszcz

E-maill:kontakt@th-szkolenia.pl

Telefon:Pokaż numer+52 385 39 94

Dowiedz się więcej
  • O nas
  • Szkolenia
  • Trenerzy
  • Dofinansowanie
Informacje
  • Regulamin
  • Polityka prywatności

TH Szkolenia © . Wszelkie prawa zastrzeżone

Realizacja:

Efektywna komunikacja wewnętrzna w organizacji

Wypełnij formularz

      Nie znalazłeś interesującego Cię szkolenia? Porozmawiajmy

      Zadzwoń lub zostaw swoje dane, a my z chęcia się odezwiemy