Zadzwoń 52 385 39 94
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt
Kontakt
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt
Kontakt
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt

Menadżer emocji – inteligencja emocjonalna w biznesie

Home Szkolenia Menadżer emocji – inteligencja emocjonalna w biznesie

Menadżer emocji – inteligencja emocjonalna w biznesie

  • O szkoleniu
  • Program
  • Harmonogram
  • Trener
  • Terminy i miejsca
  • Kontakt

O szkoleniu

Czy wiesz, że wysoki poziom inteligencji emocjonalnej w 80 proc. wpływa na sukces zawodowy i spełnienie prywatne? A jak jest w biznesie? Zazwyczaj zatrudniamy pracowników badając przede wszystkim wiedzę (IQ) i doświadczenie zawodowe oraz edukacyjne, a zwalniamy, ponieważ coś „nie gra” z kompetencjami społecznymi, pracą w grupie i radzeniem sobie z emocjami (EQ). Na domiar złego: pokolenie „Zet”, które do końca tej dekady będzie stanowiło ponad 50 proc. kadry w polskich firmach ma najniższy poziom inteligencji emocjonalnej w historii badania tego parametru. Warto już teraz temu przeciwdziałać! Samoświadomy, uważny, stabilny emocjonalnie i zespół to fundament sukcesu szefa i jego zespołu.

W trakcie warsztatów:

  • poznasz swoje zasoby i rezerwy, dzięki feedbackowi i raportom testu psychometrycznego Master Person Analysis*;
  • wyznaczysz cele rozwojowe niezbędne do osiągnięcia priorytetów w Twoim życiu zawodowym i prywatnym;
  • nauczysz się uważnego słuchania oraz pracy na rzecz indywidualnej i zespołowej samoświadomości;
  • zbudujesz stabilną samoocenę i nauczysz się jak wzmacniać pewność siebie w swoim zespole;
  • poznasz skuteczną metodę pracy z trudnymi emocjami indywidualnymi i grupowymi;

*O MPA:

Master Person Anaysis jest systemem opartym na kwestionariuszu osobowości zawodowej, stworzonym przez firmę Master Management International z siedzibą w Danii. Test ten już od 35 lat jest z powodzeniem wykorzystywany na rynkach Europy. Master Person Analysis należy do kategorii testów psychologicznych zaprojektowanych pod kątem potrzeb działów personalnych. W Polsce z Master Person Analysis korzystają m.in.: Empik, FM Logistics, Valeant (ICN Polfa Rzeszów), KRKA, Pandora, Pramerica, Ramirent, Sonion.

Uwaga: Każdy Uczestnik otrzyma w cenie warsztatów 6 kompleksowych raportów i feedback trenera – cena rynkowa: 1 467 PLN

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie z inteligencji emocjonalnej w biznesie jest skierowane do szerokiego grona odbiorców, którzy chcą poprawić swoje umiejętności interpersonalne i efektywność w miejscu pracy. W szczególności mogą to być:

  1. Menadżerowie i liderzy – osoby na stanowiskach kierowniczych, które chcą lepiej zarządzać zespołami, motywować pracowników i budować pozytywne relacje w firmie.
  2. Pracownicy HR – specjaliści ds. zasobów ludzkich, którzy zajmują się rekrutacją, rozwojem pracowników i dbaniem o atmosferę w miejscu pracy.
  3. Pracownicy obsługi klienta – osoby, które mają bezpośredni kontakt z klientami i chcą lepiej rozumieć i zarządzać emocjami swoich klientów.
  4. Pracownicy sprzedaży – handlowcy, którzy chcą poprawić swoje umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne.
  5. Członkowie zespołów projektowych – osoby pracujące w zespołach, które muszą efektywnie współpracować i rozwiązywać konflikty.
  6. Osoby aspirujące do stanowisk kierowniczych – pracownicy, którzy planują awansować na wyższe stanowiska i chcą się do tego odpowiednio przygotować.
  7. Przedsiębiorcy i właściciele firm – osoby prowadzące własne biznesy, które chcą lepiej zarządzać swoimi zespołami i klientami.
  8. Każdy zainteresowany rozwojem osobistym – osoby, które chcą poprawić swoje umiejętności emocjonalne i interpersonalne, niezależnie od swojej roli zawodowej.

Szkolenie może być także przydatne dla wszystkich, którzy chcą lepiej radzić sobie ze stresem, budować lepsze relacje zawodowe i osobiste oraz zwiększyć swoją świadomość emocjonalną.

Każdy uczestnik otrzyma certyfikat ukończenia szkolenia!

Program

  1. Psychologiczna triada inteligencji emocjonalnej.
  2. Warsztaty grupowej analizy indywidualnych testów psychometrycznych Master Person Analysis.
  3. Trening uważności i samoświadomości.
  4. Szczytowe doświadczenie na afiszu – budowa stabilnej samooceny.
  5. Praca, w ramie rozwiązania i strefie wpływu, nad trudnymi emocjami.
  6. Usprawnienia indywidualne i zespołowe na rzecz strategicznego podniesienia EQ.

Harmonogram

  • W godzinach 16:00-17:00 nastąpi q&a. Uczestnicy będą mogli zadać pytania i otrzymać odpowiedzi na nurtujące ich kwestie indywidualne.

Trener

Tomasz Gordon

Tomasz Gordon – certyfikowany trener biznesu, mentor, twórca i koordynator „Akademii Menedżera” – innowacyjnych studiów podyplomowych na Uczelniach WSB MERITO w Bydgoszczy, Toruniu i Warszawie oraz na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Od ponad 20 lat wspiera menedżerów, HR i działy sprzedaży w rozwoju ich kompetencji. Prowadził zaawansowane projekty szkoleniowe m.in. dla DHL, Samsung Electronics Polska, Holding WP, Huawei Polska,  Xiaomi Polska, PZU, PRU oraz Banku Zachodniego WBK. Od 2007 roku jest ekspertem wielopoziomowego testu kompetencji zawodowych Master Person Analysis. Jego artykuły publikowano, a wypowiedzi cytowano w magazynach: „Forbes”, „Personel i Zarządzanie”, „Sukces”, „Gazeta Wyborcza”,  „Szef Sprzedaży”, „Strefa Biznesu”, „As Sprzedaży”, Nowa Sprzedaż” i „World Business Class Magazine”. Dla Brian Tracy International prowadził certyfikujące szkolenia dla coachów, mentorów, trenerów biznesu oraz profesjonalnych mówców. Autor bestselleru „Nowa psychologia zarządzania. Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej” (Onepress, 2020): 

https://onepress.pl/view/12959M/comoza.htm

Terminy i miejsca

14-01-2025 09:00:00
BCTW Bydgoszcz

Kontakt

a.switalska@th-szkolenia.pl
k.wnuk@th-szkolenia.pl

Rejestracja

2100 zł*
*Możliwość dofinansowania szkolenia do 80%
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 H
Zapisz się

Adres:Training House, Fordońska 40

85-719 Bydgoszcz

E-maill:kontakt@th-szkolenia.pl

Telefon:Pokaż numer+52 385 39 94

Dowiedz się więcej
  • O nas
  • Szkolenia
  • Trenerzy
  • Dofinansowanie
Informacje
  • Regulamin
  • Polityka prywatności

TH Szkolenia © . Wszelkie prawa zastrzeżone

Realizacja:

Menadżer emocji – inteligencja emocjonalna w biznesie

Wypełnij formularz

      Nie znalazłeś interesującego Cię szkolenia? Porozmawiajmy

      Zadzwoń lub zostaw swoje dane, a my z chęcia się odezwiemy