Zadzwoń 52 385 39 94
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt
Kontakt
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt
Kontakt
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt

Każdy jest inny i każdy wyjątkowy czyli organizowanie procesu uczenia się uczniów z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb

Home Szkolenia Każdy jest inny i każdy wyjątkowy czyli organizowanie procesu uczenia się uczniów z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb

Każdy jest inny i każdy wyjątkowy czyli organizowanie procesu uczenia się uczniów z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb

  • O szkoleniu
  • Program
  • Harmonogram
  • Trener
  • Terminy i miejsca
  • Kontakt

O szkoleniu

Celem szkolenia jest to, aby  nauczyciele  po szkoleniu potrafili  zaprojektować przestrzeń edukacyjną, w której uczniowie poczują się bezpiecznie, a ich indywidualne potrzeby będą rozpoznawane i brane pod uwagę podczas procesu uczenia się oraz podczas udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej.

Omawiane zagadnienia ?

  • Uczenie się jako proces
  • Diagnoza edukacyjna
  • Indywidualne potrzeby uczniów
  • Potrzeby emocjonalne i społeczne
  • Wzmacnianie pozytywnego klimatu i tworzenie poczucia bezpieczeństwa

 

Dla kogo jest to szkolenie?

  • nauczyciele przedszkola;
  • nauczyciele szkół podstawowych;
  • nauczyciele szkół ponadpodstawowych;
  • pedagodzy;
  • rady pedagogiczne.

Zdobądź narzędzia i wiedzę, które pomogą Ci osiągnąć sukcesy w codziennej pracy dydaktycznej.

Program

OMAWIANE ZAGADNIENIA PODCZAS SZKOLENIA:

Uczenie się jako proces 

  • Uczenie się a nauczanie
  • Jak się uczymy

Diagnoza edukacyjna

  • Koncepcja Fleming
  • Koszty przestrojenia
  • Sukcesy w szkolnych konkurencjach – badania Taraszkiewicz i Rose

Indywidualne potrzeby uczniów

  • Uczniowie ze SPE
  • Indywidualizacja w procesie dydaktycznym i wychowawczym

Diagnoza funkcjonalna

  • Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
  • Trudności w uczeniu się – obraz utrudnień
  • Niezintegrowany mózg a proces uczenia się

Potrzeby emocjonalne i społeczne

  • Mózg jako organ społeczny
  • Wykluczenie
  • Zalękniony mózg
  • Pokolenie instant
  • Kryzys
  • Strategie przeciwdziałania trudnym emocjom

Wzmacnianie pozytywnego klimatu i tworzenie poczucia bezpieczeństwa

  • Zniekształcenia poznawcze
  • Zrozumienie negatywnego programowania
  • Obserwowanie trudnych sytuacji i analiza myśli

Harmonogram

Szkolenie realizowane w godzinach 9.00-17.00 z uwzględnieniem przerw kawowych i przerwy lunchowej.

Trener

Adriana Kloskowska

Doktor nauk humanistycznych, nauczyciel dyplomowany, polonista, pedagog specjalny, specjalista wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz pracy z uczniami z autyzmem, terapeuta i diagnosta integracji sensorycznej, certyfikowany trener umiejętności społecznych, psychotraumatolog w trakcie certyfikacji, wykładowca akademicki, doradca zawodowy i coach kariery, dyrektor i szkoleniowiec placówki edukacyjnej, diagnosta i terapeuta neurorozwojowy, mówca motywacyjny.

Koordynatorka sieci współpracy dla nauczycieli z Gminy Miejskiej Kraków z zakresu zaburzeń komunikacyjnych: mutyzm wybiórczy, afazja oraz zaburzeń neurorozwojowych.

Autorka materiałów i programów szkoleniowych dla dyrektorów, nauczycieli, wychowawców i doradców zawodowych, projektów rozwojowych, broszur tematycznych wydanych przez Forum Media Polska 2022/2023: Publikuje m. in. w Charakterach, Małych Charakterach, Mindful Kids, Newsweek Psychologii, Głosie Pedagogicznym, Monitorze Dyrektora Szkoły, Monitorze Dyrektora Przedszkola, Forum Placówek Niepublicznych, Wczesnej Edukacji, Życiu Szkoły, TIKu w Edukacji, Polonistyce, Terapii Specjalnej, Głosie Uczelni UMK.

Redaktor naczelna Kwartalnika Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej Integracja Sensoryczna 1-3/2021, członkini Rady Naukowej Stowarzyszenia Terapeutów Neurorozwojowych (2021-2023), członkini Komitetu Naukowego Ogólnopolskiego Sympozjum Naukowego Neurodydaktyki organizowanego przez Uniwersytet Śląski, pasjonatka ludzkiego mózgu, propaguje edukację opartą na wiedzy z zakresu neuronauki.

 

Terminy i miejsca

Kontakt

p.cholewinska@th-szkolenia.pl

Rejestracja

1500 zł*
*Możliwość dofinansowania szkolenia do 70%
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 H
Zapisz się

Adres:Training House, Fordońska 40

85-719 Bydgoszcz

E-maill:kontakt@th-szkolenia.pl

Telefon:Pokaż numer+52 385 39 94

Dowiedz się więcej
  • O nas
  • Szkolenia
  • Trenerzy
  • Dofinansowanie
Informacje
  • Regulamin
  • Polityka prywatności

TH Szkolenia © . Wszelkie prawa zastrzeżone

Realizacja:

Każdy jest inny i każdy wyjątkowy czyli organizowanie procesu uczenia się uczniów z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb

Wypełnij formularz

      Nie znalazłeś interesującego Cię szkolenia? Porozmawiajmy

      Zadzwoń lub zostaw swoje dane, a my z chęcia się odezwiemy