Zadzwoń 52 385 39 94
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt
Kontakt
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt
Kontakt
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt

Racja czy relacja – jak tworzyć nić porozumienia z rodzicami przedszkolaków/uczniów, zwłaszcza w trudnych sytuacjach

Home Szkolenia Racja czy relacja – jak tworzyć nić porozumienia z rodzicami przedszkolaków/uczniów, zwłaszcza w trudnych sytuacjach

Racja czy relacja – jak tworzyć nić porozumienia z rodzicami przedszkolaków/uczniów, zwłaszcza w trudnych sytuacjach

  • O szkoleniu
  • Program
  • Harmonogram
  • Trener
  • Kontakt

O szkoleniu

Relacje stanowią podstawę codziennego funkcjonowania każdej społeczności, również przedszkolnej/szkolnej. Budujemy je w każdej chwili zarówno z dziećmi, innymi nauczycielami, jak i z rodzicami przedszkolaków/uczniów, dlatego warto przyjrzeć się, jak tworzymy przestrzeń komunikacyjną, zwłaszcza w trudnych sytuacjach.

Czego się dowiesz ?

  • co stanowi bagaż, z którym wchodzimy w relacje i jak się od niego uwolnić,
  • co ułatwia, a co utrudnia porozumienie z rodzicami,
  • jakie są konsekwencje udowadniania racji, a jakie budowania relacji,
  • jak uczucia i wewnętrzne sądy wpływają na relacje nauczyciel – rodzic,
  • jak pożytkować energię emocjonalną, by skutecznie regulować reakcje,
  • jak postrzegać konflikt, by był on punktem wyjścia do współpracy z rodzicami,
  • jakiego sposobu komunikacji, w tym języka, używać, by nie ranić, ale uskrzydlać,
  • jak budować relacje w oparciu o zaufanie i autentyczność.

 

 

Dla kogo jest to szkolenie?

  • nauczyciele przedszkola;
  • nauczyciele szkół podstawowych;
  • nauczyciele szkół ponadpodstawowych;
  • pedagodzy;
  • rady pedagogiczne.

Zdobądź narzędzia i wiedzę, które pomogą Ci osiągnąć sukcesy w codziennej pracy dydaktycznej.

Program

OMAWIANE ZAGADNIENIA  PODCZAS SZKOLENIA:

  • co stanowi bagaż, z którym wchodzimy w relacje i jak się od niego uwolnić,
  • co ułatwia, a co utrudnia porozumienie z rodzicami,
  • jakie są konsekwencje udowadniania racji, a jakie budowania relacji,
  • jak uczucia i wewnętrzne sądy wpływają na relacje nauczyciel – rodzic,
  • jak pożytkować energię emocjonalną, by skutecznie regulować reakcje,
  • jak postrzegać konflikt, by był on punktem wyjścia do współpracy z rodzicami,
  • jakiego sposobu komunikacji, w tym języka, używać, by nie ranić, ale uskrzydlać,
  • jak budować relacje w oparciu o zaufanie i autentyczność.

Harmonogram

Szkolenie realizowane w godzinach 9.00-17.00 z uwzględnieniem przerw kawowych i przerwy lunchowej.

Trener

Adriana Kloskowska

Doktor nauk humanistycznych, nauczyciel dyplomowany, polonista, pedagog specjalny, specjalista wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz pracy z uczniami z autyzmem, terapeuta i diagnosta integracji sensorycznej, certyfikowany trener umiejętności społecznych, psychotraumatolog w trakcie certyfikacji, wykładowca akademicki, doradca zawodowy i coach kariery, dyrektor i szkoleniowiec placówki edukacyjnej, diagnosta i terapeuta neurorozwojowy, mówca motywacyjny.

Koordynatorka sieci współpracy dla nauczycieli z Gminy Miejskiej Kraków z zakresu zaburzeń komunikacyjnych: mutyzm wybiórczy, afazja oraz zaburzeń neurorozwojowych.

Autorka materiałów i programów szkoleniowych dla dyrektorów, nauczycieli, wychowawców i doradców zawodowych, projektów rozwojowych, broszur tematycznych wydanych przez Forum Media Polska 2022/2023: Publikuje m. in. w Charakterach, Małych Charakterach, Mindful Kids, Newsweek Psychologii, Głosie Pedagogicznym, Monitorze Dyrektora Szkoły, Monitorze Dyrektora Przedszkola, Forum Placówek Niepublicznych, Wczesnej Edukacji, Życiu Szkoły, TIKu w Edukacji, Polonistyce, Terapii Specjalnej, Głosie Uczelni UMK.

Redaktor naczelna Kwartalnika Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej Integracja Sensoryczna 1-3/2021, członkini Rady Naukowej Stowarzyszenia Terapeutów Neurorozwojowych (2021-2023), członkini Komitetu Naukowego Ogólnopolskiego Sympozjum Naukowego Neurodydaktyki organizowanego przez Uniwersytet Śląski, pasjonatka ludzkiego mózgu, propaguje edukację opartą na wiedzy z zakresu neuronauki.

 

Kontakt

p.cholewinska@th-szkolenia.pl

Rejestracja

1500 zł*
*Możliwość dofinansowania szkolenia do 70%
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 H
Zapisz się

Adres:Training House, Fordońska 40

85-719 Bydgoszcz

E-maill:kontakt@th-szkolenia.pl

Telefon:Pokaż numer+52 385 39 94

Dowiedz się więcej
  • O nas
  • Szkolenia
  • Trenerzy
  • Dofinansowanie
Informacje
  • Regulamin
  • Polityka prywatności

TH Szkolenia © . Wszelkie prawa zastrzeżone

Realizacja:

Racja czy relacja – jak tworzyć nić porozumienia z rodzicami przedszkolaków/uczniów, zwłaszcza w trudnych sytuacjach

Wypełnij formularz

      Nie znalazłeś interesującego Cię szkolenia? Porozmawiajmy

      Zadzwoń lub zostaw swoje dane, a my z chęcia się odezwiemy