Zadzwoń 52 385 39 94
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt
Kontakt
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt
Kontakt
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt
  • O nas
  • Szkolenia
    • marketing i sprzedaż
    • dla administracji publicznej
    • biznes
    • językowe
    • dla nauczycieli
    • dla pracowników pomocy społecznej
  • Trenerzy
  • Wydarzenia
  • Blog
    • Aktualności
    • Artykuły
  • Dofinansowanie
    • Regionalny Fundusz Szkoleniowy
    • Kierunek Rozwój
  • Projekty
    • Projekt Mówisz-masz
    • Szkolenia dla Beneficjentów
  • Kontakt

Zarządzanie zespołem z wykorzystaniem narzędzia DISC

Home Szkolenia Zarządzanie zespołem z wykorzystaniem narzędzia DISC

Zarządzanie zespołem z wykorzystaniem narzędzia DISC

  • O szkoleniu
  • Program
  • Harmonogram
  • Trener
  • Terminy i miejsca
  • Kontakt

O szkoleniu

Szkolenie z zarządzania zespołem to program edukacyjny, który ma na celu rozwój umiejętności potrzebnych do efektywnego kierowania grupą ludzi w celu osiągnięcia wspólnych celów. Podczas takiego szkolenia uczestnicy zdobywają wiedzę na temat technik motywacji, komunikacji, rozwiązywania konfliktów oraz delegowania zadań. W trakcie zajęć omawiane są również metody budowania zaufania i współpracy w zespole oraz strategie radzenia sobie z różnorodnością i trudnościami w pracy grupowej. Dzięki praktycznym przykładom i interaktywnym ćwiczeniom uczestnicy mają możliwość doskonalenia umiejętności zarządzania ludźmi i efektywnego współpracowania w dynamicznym środowisku biznesowym.

Czego się nauczysz?

  • Jak budować autorytet managera;
  • Jak dopasować zadania do poziomu rozwoju pracownika;
  • Jak prawidłowo wyznaczać i egzekwować cele jednostkowe i zespołowe;
  • Jak porozumiewać się w zespole z różnymi stylami osobowości;
  • Jaką rolę zespołowa pełnię w zespole oraz z jak identyfikować role pracowników swoich zespołów;
  • Jak rozwija się zespół i jak motywować w poszczególnych fazach życia zespołu;
  • Jak motywować metodami finansowymi jak również pozafinansowymi;
  • Jak karać i nagradzać;
  • Jak delegować;
  • Jak egzekwować;
  • Jak prowadzić trudne rozmowy;
  • Jak prowadzić rozmowy dyscyplinujące
  • Jak przeprowadzać zespół przez zmiany

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się jak efektywnie zarządzać zespołem aby osiągnąć wyższe cele biznesowe? Nasze szkolenie z zarządzania zespołem zostało stworzone specjalnie dla osób, które chcą doskonalić swoje umiejętności przywódcze i skutecznie kierować grupą ludzi w miejscu pracy.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Menadżerowie na każdym szczeblu hierarchii organizacyjnej.
  • Osoby odpowiedzialne za koordynację zespołów projektowych.
  • Przedsiębiorcy, którzy chcą doskonalić umiejętności zarządzania swoimi pracownikami.

Dołącz do naszego szkolenia z zarządzania zespołem i otwórz się na możliwość przekształcenia swojego sposobu pracy na lepsze! Zdobądź narzędzia i wiedzę, które pomogą Ci osiągnąć sukcesy zarówno osobiste, jak i zawodowe.

Każdy uczestnik otrzyma certyfikat ukończenia szkolenia!

Program

  • Koło zarządzania w praktyce.
  • Cechy warunkujących skuteczne działania kierownicze.
  • Manager liderem zespołu – mapa kompetencji kierowniczych.
  • Jak skutecznie budować autorytet. Krok pierwszy – wyznaczenie zasad w zespole.
Pierwszy moduł rozpocznie gra, podczas której wyłonione zostaną główne kompetencje kierownicze. Uczestnicy podczas praktycznych zadań przyjrzą się swoim nawykom związanym z zarzadzaniem ludźmi i komunikowaniem się z zespołem.

  • Czym są style osobowości według DISC.
  • Jakim stylem jestem jako Menedżer.
  • Kluczowe potencjały wynikające z danego stylu.
  • Jak porozumiewać się z pracownikami o różnorodnych stylach DISC.
  • Jakie wartości do zespołu wnoszą osobowości: czerwona, żółta, zielona i niebieska.
  • Dlaczego znajomość osobowości ma tak wielkie znaczenie dla efektywnej współpracy.
  • Czynniki motywujące i demotywujące z perspektywy różnych stylów.
  • Kluczowe bariery i lęki w pracy z pracownikami z poszczególnych stylów.
  • Identyfikacja kluczowych obszarów rozwojów – co ja jako menedżer mogę z tym zrobić.
  • Jak wykorzystać mocne strony, a jak zniwelować słabe.

Uczestnicy w trakcie modułu poznają charakterystykę stylów osobowości DISC. DISC to 4 style zachowań, opracowane na podstawie badań amerykańskiego psychologa, Williama Marstona (1893-1947). Analizując ludzkie zachowania w konkretnym środowisku i w konkretnych sytuacjach, okazało się, że ludzie o podobnych stylach zwykle bardzo podobnie się zachowują. Co ciekawe, każdy z nas ma w sobie te 4 style zachowań, ale w różnym stopniu ich intensywności; DISC to skrót od angielskich określeń poszczególnych stylów: Dominant (Dominujący), Influencing (Wpływowy), Steady (Stały), Compliance (Sumienny).

  • Zasada formułowania celu SMART.
  • Trudne sytuacje: nieobecności, presja czasu – case study
  • Planowanie celu i strategii jego realizacji.
  • Jak wzbudzić współodpowiedzialność pracownika poprzez odpowiednie przekazanie celu:
  • Motywujący format rozmowy delegującej
  • Błędy w procesie delegowania – jak ich uniknąć
  • Trudne sytuacje podczas rozmowy delegującej – scenki z użyciem kamery video.
  • Monitoring realizacji zadania.
  • Co i jak należy kontrolować i egzekwować.
Celem modułu jest udoskonalenie umiejętności przekazywania celu pracownikom i skutecznego delegowania zadań. W module tym odbędzie się gra szkoleniowa oraz szereg ćwiczeń w tym odegranych symulacji sytuacji z delegowaniem zadań. Uczestnicy wezmą udział w scenkach na forum grupy i otrzymają informacje zwrotne od grupy oraz pozostałych uczestników.

  • Jak uzyskać synergię zespołową i realizować cele w duchu współpracy.
  • Formalne i nieformalne role w zespole. Typologia M. Belin.
  • Role grupowe, a komunikacja.
  • Gdzie kończy się grupa a zaczyna profesjonalny zespół?
  • Dynamika pracy zespołowej.
  • Forming
  • Storming
  • Norming
  • Performing
W module tym uczestnicy wezmą udział w grze zespołowej, której celem jest ukazanie procesu powstania i życia zespołu oraz najistotniejszych działań, jakie lider na każdym etapie podjąć powinien. Uczestnicy doświadczą efektu synergii zespołu podczas realizacji wspólnego celu oraz wzbogacą samoświadomość dotyczącą pełnionej roli zespołowej.

  • Wybrane koncepcje motywacji.
  • Style zarzadzania
  • Finansowe i pozafinansowe narzędzia motywowania.
  • Rozmowy z pracownikami.
  • Przekazywanie konstruktywnej informacji zwrotnej.
  • Prowadzenie rozmów dyscyplinujących
  • Przekazanie trudnej decyzji.
W module tym uczestnicy poznają zasady motywowania oraz algorytmy rozmów z pracownikami: informacja zwrotna, rozmowa z sankcją, rozmowa dyscyplinująca. Uczestnicy wezmą udział w szeregu ćwiczeń oraz praktycznych symulacji sytuacji z zastosowaniem kamery video, mających na celu utrwalenie metod skutecznych rozmów z pracownikami.

  • Kryteria sukcesu współczesnego lidera.
  • Jak przewodzić w sytuacji nieustannej zmiany.
  • Zmiana , jako nieuchronny czynnik wpływający na poziom zaangażowania, motywacji i skuteczności zespołowej.
  • Czym jest zmiana i jak przebiega – psychologiczne aspekty zmiany
  • Jakie działania może podjąć lider, aby przechodzić przez zmiany korzystając ze swoich zasobów i korzystając z siły zespołowej.
  • Algorytmy zachowań w zmianie.
  • Fazy zmiany wg MODELU LEVIN’A
  • Lokalizacja źródeł oporu przeciwko zmianom W jaki sposób pracownicy mogą wyrażać opór
  • Jak rozpoznać pracowników w fazie oporu
  • Jak przekazywać informacje o zmianie

Harmonogram

Trener

Anna Gucwa

Trenerka, coach, certyfikowany konsultant DISC D3, 12 letni praktyk biznesu, absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz studiów podyplomowych „Zarządzania Zasobami ludzkimi” Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Ukończyła również Szkołę Trenerów „METRUM” i studia podyplomowe „Zarządzanie zespołem sprzedaży” Akademii Leona Koźmińskiego. Specjalizuje się w realizacji projektów związanych z podnoszeniem skuteczności działów sprzedaży i doskonalenia kompetencji kierowniczych. Pracuje w oparciu o nowoczesne formy szkoleniowe jakimi są gry szkoleniowe.

Prowadzi szkolenia i warsztaty dla kadry zarządzającej w obszarach związanych z rozwojem takich kompetencji jak: zarządzanie zespołem, motywowanie oraz zwiększanie efektywności osobistej. Dla pracowników działów sprzedaży i obsługi
Klienta realizuje projekty dotyczące rozwoju umiejętności handlowych, technik sprzedaży i profesjonalnej obsługi Klienta. Wspiera również rozwój osobisty specjalistów z różnych branż poprzez pracę nad umiejętnościami miękkimi takimi jak: komunikacja, praca w zespole, asertywność, zarządzanie sobą w czasie, etc. Zrealizowała ponad 2000 godzin szkoleniowych dla wielu kluczowych firm na rynku polskim.

W swojej roli trenerskiej, podczas pracy z grupami kieruje się praktyczną wiedzą zdobytą w czasie pracy w międzynarodowych korporacjach. Jej misją w uprawianiu trenerstwa jest łączenie praktyki z wiedzą merytoryczną i umieszczanie jej w konkretnych
sytuacjach biznesowych. Podczas pracy w organizacjach takich jak Citibank Handlowy, Millennium Bank S.A wspierała rozwój ludzi poprzez prowadzenie szkoleń i warsztatów w roli trenera. Kilkuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym pozwoliło zdobycie kompetencji managerskich.

Terminy i miejsca

25-11-2024 09:00:00 do 26-11-2024 17:00

BCTW Bydgoszcz

Kontakt

a.switalska@th-szkolenia.pl
k.wnuk@th-szkolenia.pl

Rejestracja

2600 zł*
*Możliwość dofinansowania szkolenia do 80%
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 H
Zapisz się

Adres:Training House, Fordońska 40

85-719 Bydgoszcz

E-maill:kontakt@th-szkolenia.pl

Telefon:Pokaż numer+52 385 39 94

Dowiedz się więcej
  • O nas
  • Szkolenia
  • Trenerzy
  • Dofinansowanie
Informacje
  • Regulamin
  • Polityka prywatności

TH Szkolenia © . Wszelkie prawa zastrzeżone

Realizacja:

Zarządzanie zespołem z wykorzystaniem narzędzia DISC

Wypełnij formularz

      Nie znalazłeś interesującego Cię szkolenia? Porozmawiajmy

      Zadzwoń lub zostaw swoje dane, a my z chęcia się odezwiemy